Επικοινωνία

ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 141 PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 05 Σεπτέμβριος 2014 19:21

 

Κ Υ Κ Λ Ο Φ Ο Ρ E I

το 141οφύλλο (Σεπτέμβριος 2014)

της Μηνιαίας Πανελλαδικής Αναρχικής Εφημερίδας

Δ Ι Α Δ Ρ Ο Μ Η   Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ι Α Σ

 

diadromi 141

 

και βρίσκεται σε περίπτερα της Αθήνας και στους χώρους διάθεσης του ημερήσιου και περιοδικού τύπου, στον υπόλοιπο ελλαδικό χώρο, από την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

 

Tο προλογικό σημείωμα αυτού του φύλλου έχει ως εξής:

Το υπό «συζήτηση» περιλάλητο ονομαζόμενο αντι-ρατσιστικό νομοσχέδιο προβάλλει κατ’ αρχήν σαν το πεδίο διευθέτησης και διακανονισμού πολιτικών συμφερόντων, ιδεολογικών ξεκαθαρισμάτων ανάμεσα σε «προοδευτικούς» και «συντηρητικούς» προσανατολισμούς. Η πρώτη πλευρά του (ιδίου) νομίσματος εγκαλεί την δεξιά ότι προχωρεί δειλά στην ψήφιση ενός έστω «περιορισμένου» νομοσχέδιου ανταποκρινόμενη στις υποχρεώσεις, που απορρέουν από την συμμετοχή του ελληνικού κράτους στους ευρωπαϊκούς θεσμούς, ενώ για την αριστερά η ψήφιση ενός αντι-ρατσιστικού νόμου προβάλλεται ως στοιχείο της δημοκρατικής της ταυτότητας.

Την ίδια στιγμή δεκάδες βουλευτές της ΝΔ απαιτούν να συμπεριληφθεί στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο και η γενοκτονία των Ποντίων, αλλά και η εθνοκάθαρση της Μ. Ασίας. Στον ίδιο χορό συμμετέχουν βέβαια και εκπρόσωποι τόσο της «προοδευτικής», όσο και της «συντηρητικής» εκκλησιαστικής ελίτ, καθώς η διαπραγμάτευση αγγίζει και τους τρόπους θεσμικής αναγνώρισης της συμβίωσης ανάμεσα σε ομοφυλόφιλους. Ενδεικτικές είναι οι δηλώσεις του μητροπολίτη Γόρτυνος Ιερεμία που αναφέρει σχετικά: «Θα μας απαγορεύει δηλαδή ο αντιρατσιστικός νόμος να πούμε ότι οι ομοφυλόφιλοι είναι αισχροί, ότι είναι «κύνες», όπως τους ονομάζει η Αγία Γραφή στο τελευταίο της βιβλίο την Αποκάλυψη», ενώ ο μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος έρχεται να υπερθεματίσει λέγοντας ότι «κοινωνίες όμως που απαγορεύουν τον στιγματισμό και τον έλεγχο των ψυχοκοινωνικών διαστροφών, όπως είναι και οι γενοκτονίες και οι ομοφυλίες, αλλά και ο ρατσισμός, αυτές οι κοινωνίες ούτε κοινωνίες είναι ούτε και δημοκρατίες. Ας μας εξηγήσουν οι υποστηρικτές του νόμου γιατί να προστατεύεται ο αντιρατσισμός και να απαγορεύεται η «ομοφοβία». Τελικά το πρόβλημα δεν είναι η «ομοφοβία», την οποία μόλις μάθαμε ως λέξη, όσο η ομομανία την οποία καθημερινά ζούμε στην πράξη».

Την ίδια στιγμή δίνουν ένα βροντερό παρόν προφήτες της «νέας εποχής», όπως ο Μπουτάρης, που πρόβαρε το άστρο του Δαβίδ στην ορκωμοσία του νέου δημαρχιακού συμβουλίου στην Θεσσαλονίκη ξιφομαχώντας δήθεν με τον αντι-σημιτισμό, ενώ ήδη έχει προβεί σε μια επίδειξη δήθεν κοσμοπολιτισμού ανοίγοντας τις «πόρτες» σε ισραηλινούς και τούρκους τουρίστες, παίρνοντας θέση «στα ιστορικά δρώμενα» είτε του διωγμού των πρώτων από την πόλη είτε εξοβελίζοντας την ταυτότητα του «προαιώνιου εχθρού» για τους δεύτερους. Το μπουτάρειο (;) όραμα δεν περιορίζεται βέβαια στην αύξηση του τουρισμού, αλλά στην προσέλκυση μόνιμης εγκατάστασης πληθυσμών, μικρών ή μεγαλύτερων, που ήδη βρίσκονται ή θα βρεθούν στο άμεσο μέλλον σε μια αναζήτηση επιλογών μετακίνησης από το σημείο που βρίσκονται. Το νομικό οπλοστάσιο που με πυρετώδεις ρυθμούς κατασκευάζεται έρχεται απλά να αποτελέσει ένα και μόνο εργαλείο εξασφάλισης ορισμένων προϋποθέσεων για κινήσεις τέτοιου είδους. Οι μετακινήσεις αυτές δεν είναι απαραίτητο να είναι απότοκο μιας εμπόλεμης κατάστασης με συμβατικούς όρους, αλλά και αποτέλεσμα ή επιδιωκόμενο ευρύτερων κυριαρχικών ανακατατάξεων, που ήδη εξελίσσονται και στις οποίες έχουμε επανειλημμένα αναφερθεί. Άλλωστε το αντι-ρατσιστικό νομοσχέδιο δεν αποτελεί μια απομονωμένη νησίδα, αλλά ένα μόνο σημείο από τις χιλιάδες νέες διατάξεις και νόμους της λεγόμενης μνημονιακής εποχής. Οι αλλαγές στον νέο ποινικό κώδικα, που περιλαμβάνουν αυστηρές ποινές για εκείνους, που θα προσβάλλουν ή θα προτρέπουν στην προσβολή του δημοκρατικού πολιτεύματος, αποτελούν ψηφίδες του ίδιου ψηφιδωτού, που φιλοτεχνούν «προοδευτικοί» και «συντηρητικοί» από κοινού. Μπορεί να φαίνεται περιττό, αλλά είναι απαραίτητο να επαναλάβουμε ότι ο ρατσισμός συνεχίζει να πηγάζει από τα σπλάχνα κάθε εξουσίας, να αναπαράγεται ή να απορρίπτεται μέσα στο καμίνι του κοινωνικού ανταγωνισμού από πλήθος ανθρώπων. Αποδεικνύεται όμως ότι ο χειρότερος ρατσισμός είναι αυτός που αυτοαποκαλείται αντι-ρατσισμός, η χειρότερη επίθεση στην έκφραση γνώμης γίνεται από διαπρύσιους θιασώτες της δημοκρατίας, που πράγματι δίνουν εξαίρετα μαθήματα ολοκληρωτισμού, ορίζοντας ποιες ιδέες ή γνώμες είναι επιτρεπτές και ποιες όχι, ποια είναι η ιστορική αλήθεια και ποια δεν επιτρέπεται να εκφέρεται από τα χείλη των «ασεβών»…

Σεπτέμβριος 2014

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

Η ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ:

Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…

Η διπλή δολοφονία των ακροδεξιών bodybuilders: Ιδεολογία, Εξάρτηση και Πολιτική

Κοινωνία και κοινωνικοί αγώνες: μια «αιρετική» αναρχική οπτική

Τα πολλά πρόσωπα των λέξεων: το ταξίδι της γλώσσας στο ανθρώπινο πνεύμα  (Μέρος Γ΄)

Jugaad

H συνωμοσία για τη δολοφονία του πιο διάσημου ληστή στις ΗΠΑ

Α΄ Παγκόσμιος Εξουσιαστικός Πόλεμος

 

Τρόποι επικοινωνίας

προσωπικά: ΑΝΑΡΧΙΚΗ ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ Αθήνας: Σαριπόλου 8 (Δίπλα στο αρχαιολογικό Μουσείο) - ΑΝΑΡΧΙΚΗ ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ Θεσσαλονίκης: Δελμούζου 3

ταχυδρομικά: Τ.Θ. 30658, Τ.Κ. 10033, ΑΘΗΝΑ

τηλεφωνικά: 69 73 79 92 07

ηλεκτρονικά: diadromi@anarchy.gr

Συνδρομές

Εσωτερικού (για 10 φύλλα): 20 ευρώ

Ευρώπης (για 10 φύλλα): 30 ευρώ

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 05 Σεπτέμβριος 2014 19:58
 



Με την υποστήριξη του Joomla!. Valid XHTML and CSS.